Lisens

Skal en svømmer delta på et approbert stevne må lisens for inneværende år være betalt. Er ikke dette blitt gjort før stevnestart kan Vestkantsvømmerne bli straffet med bot av NSF. Botens størrelser er per dags dato på ca. kr. 1000,-. Mottar vi en slik bot, må  Vestkantsvømmerne dessverre viderføre dette kravet til utøver/utøvers foreldre.

Lisens er også anbefalt for alle svømmere over 12 år da den og innbefatter forsikring. I tillegg får alle med en skade behandlingsgaranti, kvalitetssikret behandlernettverk, og spiseforstyrrelser og sammensatte symptomer er også en del av forsikringsordningen. Mer informasjon om forsikring

Lisensens gyldighet

Lisensen gjelder fra den dagen man betaler, og ut kalenderåret. Det finnes ingen engangslisens for ett enkelt stevne.

Alle som har betalt lisens tidligere får informasjon om kid nr. så snart det er klart til å betale for neste år. Om en ikke har mottatt informasjon i start av januar, kontakt din trener.

Informasjon om lisens 2020

Nye utøvere

Nye utøvere som vil betale lisens fyller ut skjema lisens (under) og sender det som vedlegg til medlem@vestkantsvommerne.no

Skjema i:

I retur får du et kontonummer til NSF samt et KID nummer du bruker ved innbetaling.

NB! Er du ny svømmer, som kommer fra en annen klubb og må søke overgang / endring klubbtilhørighet? Finn skjema og info på Norges svømmeforbund sin nettside

Jeg har betalt lisens hva da?

Se informasjon på nederst på nettsiden «Informasjon om lisens»