Forsikring - skademelding

Alle betalende medlemmer inntil det året man fyller 80 år er forsikret. Forsikringen omfatter alle aktiviteter i regi av Norges Svømmeforbund. Forsikringen gjelder under konkurranser, kamper, oppvisninger og under organisert trening i svømmehall og lignende, samt under reise til og fra, og opphold på konkurransestedet, dog høyst 1 uke før og 3 dager etter siste konkurransedag/treningsdag.

Link til vilkår

Har ditt barn fått en "idrettsskade" som må behandles? - Kontakt IDRETTENS SKADETELEFON

Idrettens Skadetelefon er tilgjengelig for alle som driver med barneidretten, og skal være et supplement til dagens forsikringsordninger, som fortsette å løpe uendret. Idrettens Skadetelefon er drevet av Idrettens Helsesenter. Dette er en telefonbasert rådgivingstjeneste med spesialkompetanse innen idrettsmedisin. Formålet er å ivareta idrettsutøvere på alle nivåer gjennom behandlingsløpet. De kan gi råd om skadeforebygging og hva man bør gjøre ved akutte skader. Idrettens Skadetelefon kan kontaktes alle dager mellom kl. 09.00-21.00 på tlf. 02033. Mer informasjon om tjenestene finnes på idrettshelse.no/skadetelefon

Se også informasjon om tilbud legesjekk

Melde fra om skade til Vestkantsvømmerne

Vi ønsker at alle som har fått store eller små skader under trening melder dette til oss.
I forbindelse med vårt HMSarbeid ønsker vi en oversikt over skader i forbindelse med trening. Vi håper at alle som har fått en eller annen skade i forholdt til trening, vil registrere dette. All mottatt informasjon vil bli lagret anonymt. Har ditt barn behov for tilrettelagt trening i forbindelse med skaden, må dette meldes i tillegg til trener.

Fyll ut skjema under og send det som vedlegg til medlem@vestkantsvommerne.no

Skjema i: