Bergen Swim Festival

Bergen Swim Festival (BSF) er Skandinavias kuleste svømmestevne og arrangeres hver vår i Ado arena.

Dette er et stevne som arrangeres som et samarbeide mellom svømmeklubbene i Bergen.

Som et idrettslag har også Vestkantsvømmerne (VS) behov for pengestøtte fra sponsorer. Dette gjelder hele året, men spesielt nå når Bergen swim festival, stevne som vi er er delarrangør av, og hvor alle arrangørklubbene må skaffe støtte til for å få dette arrangement i mål. Innkommende sponsor midler gjør det mulig for VS å drive breddeidrett, og samtidig ha anledning til og være med å arrangere et av Europas nå største svømmestevner i Bergen by.

Kan du skaffe en BSF sponsor?

• Snakk med alle potensielle sponsorer
  • Print ut kontrakt her (trykk på lenken)

• Få en signert kontrakt og send den til sponsor@vestkantsvommerne.no
  • Husk å sende med logo og lenke til firma sin nettside
  • Betaling: VS sender faktura.

Frist for å sende inn signerte kontrakter er 20. februar 2020

Sponsoroversikt BSF 2020

Etter hvert som sponsoravtaler blir registrert blir informasjon om sponsor registrert på BSF sin nettside. I tillegg vil vi legge ut på vår nettside for BSF sponsorer.
Vi takker på forhånd for alle sponsorbidrag som kommer inn.

bsf_ar-300x46.jpg