Stevne- / tidtakeranlegg

I 2016 kjøpte Vestkantsvømmerne inn tidtakeranlegg til bruk på egne stevner og til utleie til andre klubber. Denne har en EQ timing og kan kobles opp mot livetiming, dersom man har et trådløst nett tilgjengelig.

Resultater blir sendt direkte fra tavlene til datamaskin og man trenger ikke legge inn tidene manuelt.

Leie av tidtakeranlegget:
For svømmeklubber i kretsen er det mulig å få leie anlegget til en lav kostnad for å øke kvaliteten på stevnene.

Utleie av Vestkantsvømmernes tidtakersystem er basert på netto prinsippet hvor det legges til grunn å få dekket kun driftsomkostningene av systemet.

For leie av tidtakeranlegget må;

Kontaktpersoner:

For avtale / kontrakt leie av tidtakeranlegget: Ivan Renè Skorjanc tlf 90884973

Styreleder@vestkantsvommerne.no

Stevneleder: Jan Kenneth Antun tlf 93285185 jken-ant@online.no
Stevne-/tidtakeranlegg hjelper: Per Kristian Arntzen tlf 92635928 pkarntzen@gmail.com
Stevnepåmelder: Lisbeth Helland tlf 97505506 stevne@vestkantsvommerne.no

Bilde under viser anlegget oppkoblet med lystavle, tidtakerplater og startapparat samt selve klokke med tilhørende laptop for betjening.
I tillegg kommer laptop for Victoria og tilknytning til livetiming samt en egen skjerm for Speaker.

Tidtaker.jpg

tidtaker2.jpg

Vogn med 8 stk touchplater for registrering av svømmerens mellom og sluttider.

Tilhenger for transport av tidtakeranlegg:

Tilhenger.jpg

Tilhenger2.jpg