Status – Bergen Vest Svømmeklubb

Siden sist har vi fått på plass avtale med daglig leder og klubbtøy. Og vi er på god vei til å få registrert alle medlemmer inn i Spond.

2020-12-21
Daglig leder

Vi kan med glede presentere Erik Kubon Halvorsen som daglig leder for BVS. Etter planen starter han i jobben allerede rett over nyttår.

Erik har vært aktiv i idretten både som idrettsutøver og i styre og stell.

Da han var idrettsutøver, ble han norgesmester i aldersbestemt håndball. Han har ellers holdt seg aktiv innenfor idretten som trener, spillerutvikler, sportslig leder og styrearbeid.

Ønsker Erik velkommen til klubben vår, og ser fram til samarbeid med utvikling av BVS.

Erik.jpg

Klubbtøy
Vi har nå signert en 4-årig sponsoravtale med
Macron, som klubbens leverandør av sportsklær. Avtalen gjelder fra januar 2021, og strekker seg til 31.12.24.

Macron har lokaler flere steder rundt i Bergen, blant annet på Spelhaugen, som er en av naboene med vårt kontor. Dette gjør det enklere å få fatt i klubbklærne ved behov.

Styret mener det er viktig at de som skal bruke klærne er med å plukke ut klubbens kolleksjon. Derfor vil vi ha med noen utøvere og trener til dette arbeidet.

Mer informasjon om klubbklær vil komme så snart det er klart.

Medlemmer og Spond
Charmaine, leder for Svømmeskolen, er nå i full gang med å få samlet og overføre informasjon om alle medlemmer til felles database i Spond.

For medlemmer hos BS-LK er Spond kjent. Men for Vestkantsvømmerne er dette nytt. Med Spond kan vi enkelt organisere grupper, invitere til arrangementer, dele innlegg og bilder. Utsending enten som SMS, e-post eller app.

Ved bruk av Spond får vi oversikt over hvem som har svart, og kan sende påminning ved behov til de som ikke har svart.

VS medlemmer – glem brukernavn og passord. Betaling ved påmelding arrangement, betaling av medlems- og treningsavgift fra nyttår vil og gå via Spond. Noe som gjør det enklere for alle parter

Stevne
Vi hadde planer om å arrangere Julesvøm den 20. desember – et stevne kun for BS-LK og VS. Men grunnet korona valgte styret å utsette dette til over nyttår. Vi jobber med å til et Nyttårsstevne i stedet. Et stevne kun for medlemmer i Bergen Vest Svømmeklubb.

Fredagsmedley
For deg som skal til LÅMØ / ÅM har Åstveit satt opp Fredagsmedley 8. januar. Invitasjon vil bli sendt ut via Spond så snart vi kan. Vær obs på at det blir kort påmeldingsfrist, så ikke vent med å melde på når invitasjon kommer.

Der vil komme litt mer informasjon rett før nyttår. I mellomtiden ønsker vi dere alle en riktig god jul

Hilsen fra

Tom Inge Nesheim (leder) Ivan R. Skorjanc (nestleder)
Alexander Haugland, Christer Rotseth, Gidske Andersen, Ingvild Kirkevik,