Dette har skjedd - 03.06. september

Denne helgen har det vært diverse aktiviter. Norges Svømmeforbund arrangerte nysatsing regionsamsling og samling for Juniorlandslaget. Høstens første stevne - Fredagsmedley gikk av stabel. Svømmere fra Vestkantsvømmerne var representert alle steder.

2020-09-05

Fredagsmedley
Igår var denne flotte gjengen på plass i Slåtthaughallen og Fredagsmedley. Flott gjeommført arrangement av BS-LK.
Mange flotte perser på våre utøvere der flere deltok på sitt første approberte stevne. Deilig å komme igang med konkurranser igjen. La oss håpe det blir mange konkurranser fremover.
(Tekst og bilde hentet i fra VS sin fb side)

Samling i Region Vest
Norges Svømmeforbund arrangerer denne helgen nysatsingen regionsamling. Samlingen i Region Vest blir ledet av vår Elitetrener Henning Pryde. Fra Vestkantsvømmerne er Leah Emilie Stensaker Nilsen og Andreas Ramsvik tatt ut.
(Tekst og bilde hentet i fra VS sin fb side)

Samling for Juniorlandslaget
Samlingen startet med treningsøkter i AdO. Fortsatte i Øygarden med å hente ferske egg i hønsehuset på Dale Oen Academy, få fyr på bål med tennstål (for å koke egg). Ellers har de hatt andre aktiviteter som
padle, gått og syklet. En tur innom den nye svømmehallen i Rogn i Øygarden har de også fått tid til.
(Tekst og bilde hentet i fra NSF sin fb side)

Vår representant på Juniorlandslaget; Tobias Moen Olsen, A-gruppen. (nederst til venstre)