Betaling av medlems- og treningsavgift

Alle som trener med A-, B-, C-, D- gruppene, Piraya, Masters og dommere i klubben må betale årlig medlemsavgift på kr. 250,-. I tillegg er treningsavgift for vår 2020 for svømmegruppene klar til betaling.

2020-02-25

Dette gjelder ikke hospitanter i Piraya gruppen (kursdeltakere) og ansatte i VS som trener i Mastergruppen.

Medlemskapet gjelder helt til utmelding
Alle som ønsker å slutte må sende melding til medlem@vestkantsvommerne.no. Skriv for- og etternavn på den som skal meldes ut.

Betaling av medlemsavgift:
Logger du deg inn i medlemsmodulen. Under "Betaling" finner du medlemsavgift for 2020 (kr. 250.-) i handlekurven.
Du må ha brukernavn og passord. Har du glemt brukernavn eller passord - ta kontakt med medlem@vestkantsvommerne.no. (Du må IKKE opprette nytt medlemskap).

Vil du være støttemedlem? (gir bl.a. stemmerett på årsmøte)
Om du ikke allerede er medlem - se informasjon om registrering av medlemsskap, eller du kan knytte nytt medlemskap via familierelasjon (mine medlemskap / innmelding i gruppe.) Velger du å knytte medlemskap via familierelasjon - send en mail til medlem@vestkantsvommerne.no i etterkant så vi får registrere medlemskap i Støttemedlem-gruppen.

Betaling av treningsavgift

• Velger du "Min kalender" gjør du følgende:
    • Skriv inn "treningsavgift" i søker for kalendere
    • Velg riktig gruppe ved å trykke på "meld på"

Når du komme inn i skjema for riktig treningsgruppe:

• Fyll ut skjema og trykk på "Legg til deltaker"
  • Du kan enten gå  videre til betaling her, eller gå tilbake til medlems modulen og velge "Betaling". I handlekurven får du da opp både medlemsavgift og registrert treningsavgift, og kan betale begge sammen. (NB! Treningsavgift som ikke er betalt innen 24 timer etter registrering vil forsvinne fra handlekurv og må i så fall registreres på nytt)

NB! For å få betalt treningsavgift må medlemsavgift kr. 250,- betales samtidig eller i forkant. Ønsker du å betale alt i sammen går du tilbake til handlekurv etter at du har trykket på "legg til deltaker" og "Meld på deltaker". Gå så tilbake til handlekurv for å betale. Du må da betale innen 24 timer etter registrert skjema.

Kontakt medlem@vestkantsvommerne.no for spørsmål om betaling.