Innkalling til Årsmøte 2020

Vestkantsvømmernes årsmøte blir arrangert i Auditoriet på Straume teknologisenter tirsd. 17.mars kl. 18.00. Alle er velkommen! Medlemmer (over 15 år) med betalt medlemskap innen 17.02.20, har stemmerett. Saker til årsmøte meldes innen 25. feb. (se under)

2020-01-25
lmolsen

Har du saker til årsmøte?
Alle saker meldes til medlem@vestkantsvommerne.no innen 25. februar.

Styremedlemmer søkes!
Hvert år er det naturlig utskiftning av styremedlemmer. Styremedlemmer og leder velges 2 år av gangen. Nestleder og vara for 1 år.

I styret bør alle svømmegrupper være representert. For neste års styre søkes det først og fremst etter foresatte fra de yngste gruppene, som Piraya, D- og C-gruppene.

Den som blir valgt inn som styremedlem er med på å bestemme VS sin framtid. Som styremedlem må du også ha tid til å gjøre en del arbeid i tillegg til styremøtene.

Har lyst å delta i styrearbeid kontakter du en i valgkomtè innen 25.februar. Alle som stiller til valg må ha betalt Verv (støtte) medlemskap i god tid før årsmøte.

Årsmøte
Før utgangen av mars hvert år har klubben årsmøte. Her legges grunnlaget for styret sitt arbeid. På årsmøte kan alle medlemmer over 15 år være med å bestemme hvordan klubben skal drives.

Foresatte har ikke fullmakt til å stemme for medlemmer under 15 år. Er du foresatt og ønsker å stemme, må du registrere og betale støttemedlemskap for 2020 (kr. 250.-) innen 17.februar. (Lovnorm for idrettslag - § 5 Generelle regler om stemmerett, valgbarhet, forslagsrett mv. "For å ha stemmerett, være valgbar til årsmøte-/tingvalgte organer og kunne velges/oppnevnes som representant til årsmøte/ting i overordnet organisasjonsledd, må man ha fylt 15 år i løpet av kalenderåret, vært medlem av idrettslaget i minst én måned og ha gjort opp sine økonomiske forpliktelser til idrettslaget.)

Har du registrert støttemedlemskap tidligere logger du deg inn og betaler. For nye - gå inn på nettsiden "Hvordan bli medlem" for å se hvordan du kan registrere ditt støttemedlemskap eller kontakt medlem@vestkantsvommerne.no.

Kun de som står på medlemslisten på årsmøtedagen får stemme. Listen blir hentet ut i fra medlemspotalen umiddelbart etter frist for registrering.

Saksliste
Saksliste med årsberetning for 2019 samt regnskap og økonomioversikt blir utdelt på møte. De som ønsker, kan få saksliste ca. 1 uke før møtestart ved å kontakte medlem@vestkantsvommerne.no.

For informasjon om tidligere årsmøter - se nettsiden Årsmøte

Vel møtt!

Alle som stiller til valg må ha betalt Verv (støtte) medlemskap.

MTOTFLS

Ingen aktiviteter tilgjengelig for øyeblikket