Endelig hodet over vannet!

Etter en hektisk innspurt kan vi idag endelig lansere vår nye plattform for digitale tjenester gjennom WebOrg. I anledning klubbens 25-årsjubileum 17. mai 2017, lanserer vi samtidig en jubileumslogo og begynner feiringen allerede nå.

2016-12-21
vestkantleder

Den nye plattformen dekker alle klubbens primærbehov, herunder medlemsadministrasjon, betaling, webside og påmelding til ulike arrangementer og aktiviteter. WebOrg er en skybasert løsning som er utviklet spesielt for idrettslag, og den er integrert med NIF. Det betyr at dersom det oppdateres informasjon på et medlem i WebOrg, så vil det også oppdateres hos NIF og vise verca. De ønsker dessuten å være i front for utvikling av smarte løsninger for administrasjon av idrettslag, og vil således være i en kontinuerlig utviklingsprosess til fordel for oss.

Selveste 17. mai 2017 er det 25 år siden klubben ble stiftet. Den nye logoen er utviklet i anledning 25-årsjubileumet og vil brukes i alle markedsføringskanaler, inkludert de nye klubbklærne, gjennom hele året. Det er Ingis Designstudio som har laget den, og jeg synes den til slutt ble både fremoverlent og tydelig, samtidig enkel og ren. Veldig fin! Håper dere liker den. Etter jubileumsåret er planen at vi tar en demokratisk avgjørelse på hvorvidt vi ønsker å gå over til å bruke denne logoen som klubbens faste logo, eller om vi skal gå tilbake til den gamle. I mellomtiden har vi god tid til å tenke og føle på det.

Til slutt takk til alle som har bidratt i prosessen med dette arbeidet. En spesiell takk til Linda og Håvard som har vært svært viktige bidragsytere inn mot websidene. Og til de tre fantastiske ungdommene som stilte opp som modeller da jeg skulle ta bilder til nettsiden. Forsidebildet oppstod egentlig litt tilfeldig, ut av et øyeblikk på bassengkanten da de tre satt og ventet på meg. Idet Henriette snur seg mot meg, oppstår øyeblikket som fanger gløden, gleden og samholdet som vi finner i Vestkantsvømmerne om dagen. Vi trer nå inn i et nytt år med nye muligheter, og det er bare å glede seg til fortsettelsen.

Da gjenstår det bare å ønske alle et riktig godt nyttår!

Og husk:

newyear.jpg

Beste hilsen

Maria Prestmo
Daglig leder Vestkantsvømmerne

MTOTFLS

Ingen aktiviteter tilgjengelig for øyeblikket